קולט אדים מעוצב

קולט אדים מעוצב

קולט אדים מעוצב

אין ספק כי בישול ושהייה במטבח מעוצב הוא דבר שתורם מאוד לחוויה של הבישול. כדי להעצים את החוויה הזו, ניתן לשדרג את המטבח עם מגוון אביזרים שימושיים ואיכותיים שיעניקו נוחות בזמן הבישול, כך שהבישולים יהיו הרבה יותר מוצלחים ומהנים.

אביזרים אלו כוללים מוצרי חשמל ואלמנטים שונים שמסייעים לתהליכי הבישול במטבח כמו כיריים מרווחות וגדולות, תנורים מעוצבים ומתקדמים וגם קולט אדים מעוצב שיכול להיות שימושי במיוחד במטבח. מכיוון שעיצוב הבתים כיום מתאפיין בשילוב של החללים המרכזים בבית יחד עם המטבח, קיימת אפשרות של חדירת ריחות ואדי הבישול אל אזורים אלו וכך השהייה בחלל מרכזי כמו הסלון הופכת להיות פחות נעימה.

בעזרת הוספה של קולט אדים איכותי ומתקדם של חברת סונאר, ניתן להתגבר על בעיה זו ולבשל אינספור מאכלים שונים במטבח ללא חשש מריחות ואדי בישול לא נעימים.

סוגי קולטי אדים

  • קולטי אדים בנויים – קולטים מסוג זה טובים במיוחד לאלו המעוניינים להתקין קולט אדים במטבח, אך שהוא לא יהיה בולט ונראה לעין. קולטים בנויים מותקנים בתוך יחידת הארונות בסמוך לכיריים, כך שמצד אחד הם אינם נראים ומצד שני הם עושים את עבודת השאיבה של הריחות והאדים במטבח.
  • קולטי אדים תלויים – קולטים תלויים הינם קולטים המוסיפים שימושיות וגם עיצוב למטבח. קולטי אדים אלו מעוצבים בהתאם לאופי ומראה המטבח כך שהם מוסיפים יופי ויוקרה לכל החלל.
  • קולטי אדים פינתיים – קולטים פינתיים הם פתרון מצוין עבור מטבחים בעלי חלל קטן. כך שאם הכיריים ממוקמות בחלק הפינתי במטבח, הקולט הפינתי יוכל להתאים בדיוק לחלק זה ולבצע את פעולת שאיבת האדים בצורה שימושית במיוחד.

התאמת קולט האדים לחלל המטבח

כאשר בוחרים קולט אדים, מומלץ לקחת בחשבון כמה פרמטרים כמו הצורך של הקולט במטבח, מאיזה איכות הוא עשוי וגם עיצובו הכולל של המטבח. קולט האדים של חברת סונאר יכול להוסיף דקורטיביות מיוחדת ומרהיבה למטבח, כך שניתן לבחור בין קולט אדים מעוצב שמתאים למטבחים בעלי כפרי, או קולטי אדים בעיצובים מודרניים ונקיים המומלצים במיוחד למטבחים בעלי קו עיצוב מודרני וחדשני.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד