באילו מצבים כדאי להיעזר בשירותי עורך דין לתביעות סיעוד

באילו מצבים כדאי להיעזר בשירותי עורך דין לתביעות סיעוד?

עורך דין לתביעות סיעוד יכול לסייע ללא מעט אנשים, בכל הקשור לדחייה של תביעות סיעוד על ידי חברות הביטוח. אנשים רבים מוצאים את עצמם במצב נפשי קשה במיוחד, היות ולאחר שנים שבהם הם שילמו ביטוח סיעוד במטרה להבטיח את העתיד שלהם, הם מגלים פתאום שהקרקע נשמטת מתחת לרגליים שלהם. חברות הביטוח נוטות לעשות חיים קשים למטופלים הסיעודיים, אשר לא תמיד יש להם את הכוחות והאנרגיה הדרושה כדי להילחם בבירוקרטיה האין סופית. במקרים מסוג זה, עורך דין שמתמחה בתחום יכול לחולל פלאים ולהחזיר לכם את הזכויות שנשללו מכם. הרי אדם שהרגע הפך לסיעודי, ישקיע את רוב האנרגיה הזמינה שלו כדי לקבל את הטיפול הרפואי שהוא זקוק לו. לא יהיה לו זמן פנוי וכוחות נפש להילחם בתחנת הרוח שנקראת חברת הביטוח. אך עורך דין שנשכר בדיוק עבור המטרה הזאת, יכול לשנות את כל התמונה.

עורך דין לתביעות סיעוד – מתי נזדקק לשירותיו?

כאמור, מדובר על עורך דין שמכיר לעומק את כל התחום של תביעות סיעוד, ולכן הוא יודע בדיוק כיצד להתנהל נכון מול חברות הביטוח וכיצד להשיג לכל אדם את הגמלה שמגיעה לו. בירוקרטיה פנימית לא מפחידה אותו והוא יידע מראש איזה טפסים יש להגיש ואילו אישורים ומסמכים יש לצרף לבקשה. כתוצאה מכך, הטיפול שלו במצב יהיה תמיד הטוב והמקצועי ביותר, הוא לא יירתע משום קושי וכל המטרה שלו תהיה לגרום לחברות הביטוח לשלם את הגמלה הדרושה.

רוב חברות הביטוח נוטות לדחות את תביעות הסיעוד השונות שמתקבלות בחברתן, לפי הטענה כי אותו האדם לא הצהיר מראש על כל הבעיות הרפואיות שלו או שהוא כלל אינו עומד בכל הקריטריונים הדרושים לצורך הגדרתו בתור חולה סיעודי. חולה סיעודי הינו אדם שלא מצליח לבצע לפחות 3 מתוך הפעולות הבאות: היכולת להתלבש ולהתפשט בצורה עצמאית, להתרחץ לבד, ללכת בצורה עצמאית, לאכול, לשלוט על הסוגרים ולקום או לשכב בצורה עצמאית. במידה ואדם מסוגל לבצע יותר מ-3 מתוך הפעולות האלו, הוא אינו נחשב לסיעודי. עורך הדין יכול לסייע לכל קשיש לקבל את הזכויות הבסיסיות שלו.

אולי יעניין אותך גם מהו חוק הסיעוד?

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד