תפילות

תפילות

העולם שלנו, ובפרט ישראל, הולך לשני כיוונים מנוגדים במובן מסוים, אך יש שיטענו שמדובר בכיוונים משלימים אחד את השני ושאנחנו לא צריכים להיות מופתעים ששניהם קורים במקביל.

מצד אחד, אנחנו הולכים כבר עשרות שנים לכיוון של מודרנה, לכיוון של השפעות טכנולוגיות מרחיקות לכת על חיינו בהיבטים שונים, אנחנו הולכים אל מקומות בהם העולם החומרי משפיע עלינו ברמות שונות. אנחנו יכולים לראות את זה בכל הקשור לקריירה, לימודים, זוגיות, משפחה, חלומות וכדומה. בין אם אנחנו רוצים בכך ובין אם לא, קשה לנו מאוד לברוח מההשפעות של העולם החומרי, העולם המודרני עלינו. אנחנו לא יכולים להתנתק ממנו לגמרי.

מצד שני, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים, לא רק דתיים בהכרח, נעזרים בתפילות מסוגים שונים. מאמינים ונאחזים בהן. אלו יכולות להיות תפילות לבריאות, פרנסה, זוגיות, תפילות נגד עין הרע, תפילות להודיה ועוד. יש אנשים שמתפללים באופן קבוע מדי יום, יש מי שבוחר להתפלל בסיטואציות מסוימות, ספציפיות, יש מי שבוחר להתפלל לעיתים רחוקות, כאשר הוא מחפש מענה, כאשר יש לו צורך.

זה לא אמור להפתיע אותנו, שכן, אם חושבים על זה לעומק, הרי שהעולם המודרני, העולם החדש, מעמיד בפנינו לא מעט אתגרים, לא מעט מכשולים וקשיים. לא תמיד אנחנו מוצאים להם מענה, לא תמיד יש לנו תשובה כיצד להתמודד איתם. ניקח למשל דבר בסיסי כמו קריירה אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מתלבטים לא מעט כיצד לנהוג, אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מתעסקים לא מעט בשאלות כמעט קיומיות לגבי מסלול הקריירה שלנו, כיצד לנהוג במקרה כזה או אחר.

יש אנשים שפונים לאנשי מקצוע בשביל לקבל החלטות, יש כאלה שפונים לחברים או בני משפחה, ויש מי שמוצא עזרה בתפילות שונות, מאחר וקיים מגוון כל כך רחב של תפילות, אז לעיתים מספיקה תפילה אחת בה אפשר למצוא את המילים הנכונות, בשביל לדעת מה נכון לעשות.

כאמור, לא חייבים להיות אנשים דתיים בשביל להתפלל, רק צריך להאמין בכוחה של התפילה, תהיה אשר תהיה, בשביל לקבל ממנה סיפוק ומענה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד