הפיכת חדר לממ

הפיכת חדר לממ”ד

הפיכת חדר לממ"ד

כשאנחנו מקימים משפחה, אנחנו רוצים להעניק לה את הטוב ביותר. כשאתם זוג צעיר אתם עוד לא חושבים על כל הצרכים שתזדקקו להם לאחר שיוולדו ילדכם, אך לאחר שאתם הופכים להורים- אתם נוכחים לגלות כמה אחריות חשובה יש בידכם. ההורה של הילד הוא כל עולמו, המגן והמפלט מכל העולם, דאגה אין סופית ותמידית לקיום הגוף הנפש והרוח. משפחות רבות מנסות למצוא את כל הפתרונות הראויים להגן על המשפחה ובמיוחד על הילדים באופן הטוב ביותר.

בהריון הראשון, הורים מכתתים רגליהם מחנות אל חנות על מנת לבחור את העגלה הטובה והבטיחותית ביותר עבור הרך הנולד. אותו דבר לגבי סל קל- הורים מוכנים להוציא סכומים גבוהים מאוד ובלבד שילדיהם יהיו מוגנים ככל האפשר. כל לגבי כסא אוכל, וכן לגבי כל מוצר שיש צורך לקנותו לכבוד הרך הנולד…

עושים מה שאפשר!

כמובן, לא הכל תלוי בנו. אבל בתור הורים חובה עלינו לעשות את מה שאנחנו יכולים בגדר הסביר על מנת להעניק לילדינו חיים בטוחים ושלווים. זו הסיבה שמשפחות רבות בוחרות להפוך חדר בבית לממ”ד. כאשר הממ”ד נמצא בתוך הבית, הכל הופך לפשוט יותר בעת הצורך. באיזורים בהן נשמעות אזעקות באופן תדיר, ממ”ד בתוך הבית הוא ממש הצלה נפשית ולעיתים גם פיזית לכל בני הבית. מה עושה אמא עם מספר ילדים בעת אזעקה כשיש לה רק מעט שניות להכנס למרחב מוגן? כשהממ”ד בתוך הבית, הכל פשוט הרבה יותר.

 

איפה הממ”ד שלי?

אם אין לכם בבית ממ”ד, דעו- הפיכת חדר לממ”ד הוא הליך פשוט יחסית לביצוע בו חדר רגיל הופך להיות חדר ממוגן לכל דבר, ומאפשר את המילוט הנדרש בעת מלחמה או באמת אזעקה. בתים רבים בארץ נבנו ללא ממ”ד וללא חדר בטוח להסתגר בו, ולכן לעיתים בזמן אזעקות לא צפויות באיזור המרכז למשל, כל השכנים נפגשים בחדר המדרגות עד יעבור זעם. אמנם, חדר המדרגות אינו מספק הגנה כמו של ממ”ד. אז אם אתם רוצים להרגיש בטוחים ומוגנים יותר, להפוך חדר לממ”ד יכול להיות פתרון טוב עבורכם ועבור בני משפחתכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד