מיתרים לגיטרה אקוסטיות – איזה עובי מתאים לי

העולם של הנגינה מורכב לא רק מסוגים שונים ומגוונים של כלי נגינה, כי אם כולל הרבה מאוד פרטים בתוך כל כלי של נגינה. כך למשל, עבור נגינה בגיטרה צריכים להבין כי עבור כל סוג של גיטרה ישנם אביזרי מוסיקה נוספים שאותם יכולים ו/או צריכים לרכוש, וכי ישנה התאמה פרטנית עבור כל סוג של גיטרה וכל סוג של נגן בצורה די אינדיווידואלית לנגינה שאותה רוצים להפיק. כשרוצים לרכוש גיטרה אקוסטית יש להבין כי ישנו עולם שלם של מיתרים שמשפיע על הנגינה ועל הצליל.

במיוזיק מארט תוכלו למצוא את כל סוגי המיתרים לגיטרות

 מיתרי ברונזה – מורכבים ברובם מנחושת ובחלק המועט יותר מאבץ ומתכות נוספות. המיתרים הללו מתאימים לכל וסוגי הגיטרות אבל להם יש נטייה להתיישנות מהירה.

מיתרי פוספור ברונז – מיתרי ברונזה שאר להם יש תוספת של זרחן, כאשר התוספת הזו יוצרת את אורך החיים היותר טוב של המיתרים הללו לעומת מיתרי ברונזה אחרים.

מיתרי בראס – מיתרים מן הסוג הזה יעניקו צליל חדר ומתכתי.

מיתרי משי בשילוב פלדה – מיתרים אשר יוצרים צליל רך. אלו מיתרים שיכולת המתיחה שלהם היא נמוכה ומתאימים בשל העובדה הזו אל גיטרות הדורשות מיתרים מסוג מיוחד בלבד.

אופן בחירה של המיתרים

הבחירה של מיתר היא מאוד חשובה עבור הנגינה בגיטרה. הבחירה של המיתר אינה כזו אשר מורכבת אך ורק מן הסוג של המיתר מבחינת החומר שממנו הוא עשוי אלא גם מן העובדה כי לכל מיתר יכול להיות סוג שונה של עובי, כאשר כל השוני הזה מביא אל ההשפעה גם מבחינת הצליל אשר מופק בגיטרה וגם אל הנוחות של הפריטה על אותו המיתר.

בכל הנוגע אל הבחירה של מיתרים אשר אותם רוצים להתאים אל גיטרה מסוג גיטרה אקוסטית, זה חשוב מאוד להבין את ההשלכה של המיתר הנבחר על הצליל שמופק אך גם להבין לעומק את חוסר ההתאמה בין מיתר בעובי הנכון, לסוג הגיטרה עצמה. ברגע בו לא ממש בטוחים איזה סוג של מיתרים לרכוש, זה הכי פשוט לתת לניסיון של אחרים לסייע בביצוע של בחירה הכי נכונה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד