ארון אמבטיה תלוי או עומד

ארון אמבטיה תלוי או עומד?

כשאנחנו מעצבים חדר אמבטיה בבית חדש או בבית משופץ, אחת השאלות שאנחנו צריכים להתמודד איתן היא, איזה ארון אמבטיה לרכוש, מאיזה סוג וכיצד להתקין אותו.

בהנחה והחלטנו להתקין ארון אמבטיה מסוג מסוים, עדיין אנחנו צריכים להחליט היכן וכיצד להתקין אותו. בראש ובראשונה עלינו להחליט האם אנחנו רוצים להתקין אותו על הקיר, קרי האם יהיה זה ארון אמבטיה תלוי או שמא, אנחנו נעדיף להעמיד אותו על הרצפה.

חשוב להבהיר, הרבה פעמים מעצם הבחירה שלנו בסוג ארון מסוים, בגודל ובחומר מסוים, אז אנחנו נקבע בכך האם הוא יהיה תלוי או עומד. למשל, אם נקנה ארון גבוה, סביר להניח אז שאנחנו נעמיד אותו על הקרקע, כנ”ל אם יהיה זה ארון שיש, לעומת זאת, אם יהיה זה ארון פלסטיק או אלומיניום קטן עם מראה, סביר להניח שנתלה אותו מעל הכיור או במקום אחר.

לכן השאלה הבסיסית צריכה להיות, איזה סוג ארון זה יהיה, תלוי או עומד, מכאן נתקדם לשאלות לגבי החומר, צבע, עיצוב ארונות מודרניים וכדומה.

איזה ארון עדיף לנו

כשאנחנו בוחרים ארון תלוי, הרי שאנחנו יכולים לעשות בו שימוש הרבה יותר אפקטיבי. כאמור, הארון יכול להכיל מראה, ובכך אנחנו חוסכים את הצורך להתקין מראה בנוסף לארון. כמו כן, ייתכן מאוד שארון כזה יהיה לנו קל יותר לשמור עליו, מאחר והוא לא יירטב בזמן שאנחנו מתקלחים. מצד שני, סביר להניח שהוא יהיה הרבה יותר קטן מארון עומד.

ארון עומד, מאפשר לנו לנצל את השטח בצורה הרבה יותר טובה. למשל, יש מקום מתחת לכיור שאנחנו לא נוכל לעשות בו שום שימוש אחר, אלא להציב בו ארון. זה לא יפריע לנו ואנחנו נוכל לנצל את השטח בצורה אופטימאלית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד