shallow-focus-photography-of-blue-alpine-car-1592384

מתכנן למכור את הרכב לפירוק? טיפים שכדאי לדעת

אתה רגע לפני מכירת הרכב לפירוק? אתה מחפש קונה רכבים אמין שמשלם הרבה ובמזומן? לפניכם מקבץ טיפים שיעזרו לכם לעבור את הפרידה מרכבכם באופן המשתלם והכדאי ביותר.

האם זו האופציה הכי טובה?

בכדי לדעת האם זו האופציה הכי טובה, כדאי לבדוק היטב את שווי הרכב. ניתן לאמוד את זה בעיקר לפי סוג הדגם, ולפי מידת הנזק שיש ברכב. (כדאי מאוד לבקש הערכת מחיר ממפרק רכבים מקצועי, כדי לדעת את שוויו המדויק.) ועתה, אפשר להשוות את האופציה הזאת ליתר האופציות: האם ניתן למכור את הרכב לאדם פרטי? במידה וזה רלוונטי – האם ניתן לקבל יותר ממה שתקבלו ממפרק רכבים? ברוב המקרים התשובה היא לא, אך כמובן תמיד מומלץ לבדוק. במידה ומדובר ברכב שעבר יותר מ-20 שנה משנת היצור שלו, כדאי להשוות בין המחיר שתקבלו ממפרק רכבים לבין המחיר שתקבלו ממשרד התחבורה אם תגרטו אצלם את הרכב. ממשרד התחבורה תקבלו 3000 ₪, ומפרק רכבים הסכום משתנה בהתאם לשווי הרכב וישנם מקרים בהם תקבלו סכום גבוה יותר.
ישנן מס’ חברות המבצעות קניית רכבים מושבתים.

אמינות

חשוב מאוד שמפרק הרכבים יהיה הגון ואמין, ושלא ינצל את רצונכם להתפטר מהרכב ויקנה אותו פחות משוויו. כדאי מאוד לעשות סקר שוק (וכמה שזה ניתן בלי לנייד את הרכב) ולקבל מגוון של חוות דעת. חפשו גם המלצות וביקורות מחברים בעלי ניסיון. מפרק רכבים אמין יציע מחיר גבוה יחסית, וישלם אותו במזומן.

גרירה

הוצאות שינוע הרכב יקרות מאוד, ולכן גם זה צריך להיכנס כשיקול. ישנם מפרקי רכבים המשנעים את הרכב בעצמם על חשבונם, או שייתנו לכם החזר מלא על הוצאות השינוע ששכרתם. לכן תשאלו את המפרק רכבים מהו השירות שהוא נותן בעניין זה.

הסרת רישיון הרכב

אל תשכחו להסיר את האחריות של הרכב מעליכם. גשו למשרד הרישוי וחתמו על טופס הסרת הרכב מהכביש. כך תפסיקו לשלם אגרות שונות, ואף אחד לא יוכל לעשות שימוש לרעה בלוחית הזיהוי שלכם. בדקו אם מגיע לכם גם החזר אגרות על מה שכן שילמתם.
מחפשים קונה רכבים לפירוק באשדוד?
כאן באתר תוכלו לקבל שירות זה.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד