1984693-min

מאוורר תקרה מעוצב לבית ולעסק

אם אתם רוצים לאוורר את המרחב באלגנטיות, חשוב שתכירו את הדרך לעשות זאת תוך חסכון בחשמל וידידותיות לסביבה. בעולם שבו רבים מאסו בקירור ובאוויר הלא טבעי שמכניסים מזגנים למרחב – יש לא מעט אנשים אשר מעדיפים למזג את החדר, את הסלון, את בית העסק, או כל מרחב אחר במאוורר תקרה נוח ופרקטי. אבל מה בנוגע לעיצוב? כיום אפשר למצוא מגוון רחב של מאווררי תקרה מעוצבים שיהפכו את החלל לאלגנטי ונעים.

 

לפני שנספר על העיצוב, חשוב להכיר את הפונקציונאליות של מאווררי תקרה:

מוצרים אלה שמתאימים לסלון/ לחדר השינה/ למרפסת או מתחת לפרגולה – למרחבים קטנים וגדולים מספקים מקסימום פונקציונאליות בעת השימוש. למרבית המאווררים יש הספק של 80 וואט – מה שמאפשר מנוע חזק ואוורר נכון ורחב של החלל. בין היתר מתבצעת פעולה שקטה, בעיקר במוצרים החדשים שנחשבים אידאלים לשימוש במרחבים קטנים.

 

למה כדאי לבחור במוצר כזה לאוורר המרחב?

מי שיבחר מאוורר תקרה יוכל לבחור כזה שיש לו 3 כנפיים לאוורור נוח תוך שליטה מלאה בדרגות ההפעלה, החל משלוש דרגות עד ארבע דרגות במקרים מסוימים. בין היתר אפשר להפוך את הכיוון של המאוורר בחורף ולספק חימום בימים קרים. בנוסף לכך, צריכת החשמל נמוכה מצריכת חשמל של מזגן: מה שהופך את המוצר לבעל ערך.

עיצובים שונים של מאווררי תקרה

כיום אפשר למצוא מגוון רחב של עיצובים החל מעיצוב דמוי במבוק למראה כפרי ואלגנטי עד עיצוב לבן או שחור לעיצוב תעשייתי או מודרני. בין היתר אפשר לבצע הפעלה עם שלט רחוק מה שמאפשר פחות פריטים במרחב. באמצעות בחירת הפריט המעוצב בגודל שמתאים לצרכים שלכם – תוכלו להפוך כל מרחב לאלגנטי ונעים.

 

למידע נוסף, ייעוץ ורכישה פנו עוד היום לחברת אמפראל מאווררים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד