זהב

שמים סוף לשמועות – מה ההבדל בין גולדפילד לזהב?

כל חובבי התכשיטים יכולים להעיד כי בשנים האחרונות יש שייח סביב המונח גולדפילד.  לקוחות רבים המגיעים להתעניין בתכשיט ש”תפס את עניהם” נתקלים בדילמה האם לקנות תכשיט זהב או גולדפילד. אז מה ההבדל בין השניים? כל התשובות במאמר שלפניכם:

המונח גולדפילד, המכיל בתוכו את המילה זהב (באנגלית – גולד) יכול להטעות אנשים רבים. אמנם גולדפילד קשור בקשר ישיר לעולם הזהב ותכשיטי הזהב אך יש הבדל משמעותי בינו לבין זהב. באופן כללי, גולדפילד נחשב לתחליף זהב ואינו זהב אמיתי.
מבחינת המראה החיצוני, קשה לראות הבדלים בין זהב לגולדפילד והשניים יכולים להיות מתנה מושלמת לאישה או לשמש כתכשיט גבר לפי הצורך.

תכשיטים מזהב

זהב נחשב מתכת נדירה ואיכותית הניתן למצוא אותה באדמה. זהב נחשב למוצר יקר מאחר ואין כמות גדולה ממנו בעולם וכן מהסיבה שקשה ליצור ממנו מוצרים שאנו רגילים לראות כגון טבעות, שרשראות וכדומה. הזהב הוא מוצר טבעי וכל מה שצריך לעשות כדי שזהב יהיה זהב טהור הוא להפריד אותו מהחול העוטף אותו.
תכשיטי הזהב תפסו תאוצה בשנים האחרונות, הוא נחשב מוצר איכותי יותר, יוקרתי יותר ועמיד יותר. תכשיטי זהב מבטיחים מוצר עמיד לאורך זמן שצבעו לא דוהה ממנו ונשאר לאורך זמן רב.  היום ניתן למצוא תכשיטים מסוגי זהב רבים כגון ציפוי זהב, זהב לבן, זהב אדום וכדומה. סוגי הזהב השונים מאפשרים קהל יעד גדול יותר של קונים היכולים להרשות לעצמם לקנות תכשיטי זהב במחירים הנחשבים נוחים לכל אחד.

תכשיטים מגולדפילד

גולדפילד הוא חומר המשלב זהב ומתכת נוספת. גולדפילד מורכב משכבה של זהב המשולב באופן אחיד ובאופן כימי אל מתכת נוספת בעזרת תהליך חימום ולחץ. היתרון של גולדפילד על ציפוי זהב הוא שבגולדפילד קיימת שכבה עבה של זהב והיא לא מתקלפת כלל בקלות, השריטות בקושי נראות ואינה יורדת מעצמה. החסרון של גולדפילד הוא שכאשר מאחסנים אותו עם תכשיטים אחרים, במיוחד תכשיטי כסף, הוא נוטה להשחיר ולהתחמצן.
תכשיטי גולדפילד תפסו תאוצה משמעותית בשנים האחרונות וזאת בעיקר תודות לעובדה שתכשיט “זהב” זה נמכר במחיר זול יותר וקל יותר להשגה.

מה עדיף גולדפילד או זהב?

לשאלה זו אין תשובה חד משמעית. בראש ובראשונה יש לחשוב מה האדם שעומד לענוד את התכשיט יעדיף ואז יש לחשוב על נושאים נוספים כגון:

  • תקציב – אין טעם לקנות תכשיט זהב בהמון כסף מבלי שנדע שבטוח אפשר לעמוד בתשלומים עליו. מבחינת תקציב ברור שעדיף גולדפילד מאחר והוא נחשב זול יותר.
  • ניראות – מבחינת הניראות החיצונית אין הבדלים וקשה לראות את ההבדלים רק בעזרת העין שלנו.
  • איכות – מבחינת האיכות אין ספק שזהב עדיף על פני גולדפילד אך גולדפילד מהווה תחליף די איכותי לעומת ציפוי זהב.

לסיכום

תכשיט זהב או תכשיטי גולדפילד בסופו של דבר זה עניין של החלטה. חשוב לזכור כי האפקט של שני סוגי התכשיטים הוא כמעט זהה לחלוטין וקשה לראות את ההבדלים בניהם. אם אתם מחפשים מתנה יפיפיה, איכותית וזולה אז גולדפילד יכול להיות פתרון מעולה עבורכם. אם אתם מחפשים מתנה יפה ונושא המחיר אינו משחק תפקיד אז זהב יכול להיות פתרון מושלם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד