סושי כשר לפסח

סושי כשר לפסח

חג הפסח יחול עוד כמה חודשים (זה מגיע מהר) ואם אתם מאוהבי הסושי ורוצים לאכול גם בפסח סושי איכותי ,טעים וכשר כדאי לבדוק היכן מוצאים אותו. הסושי מורכב מדגים, לכן אין חשש מחמץ אז למה בכל זאת מומלץ לוודא שאכן המקום אליו אתם הולכים יהיה נקי מחמץ בימי הפסח? משום שלפעמים האצות שעליהם מורכבת מנת הסושי יכולות להיות עם חשש לחמץ ולכן המקום לא כשר לפסח.

להזמנת סושי כשר לפסח >>

מקום קולינרי לאכול סושי בימי הפסח

המטבח היפני כבר מזמן עשה את דרכו אלינו לישראל, היום בכל מקום ניתן לראות מסעדה אסייתית אחת לפחות שפתוחה לקהל הרחב. המאכל המסורתי של המטבח היפני מצליח יפה גם בישראל כי הרי אנחנו אוהבים לנסות דברים חדשים וטעימים. וגם בתחום האוכל המסעדות בארץ שדרגו את המנות ולצד הסושי המסורתי אפשר למצוא מנות עוף ובשר , ונודלס עם רטבים שונים וטעימים וכן זה כשר לפסח אם שאלתם. אז אם אתם לא יכולים לוותר על מנת סושי עם ירקות מוקפצים בצד גם בחול המועד פסח וחייבים למצוא את המקום המתאים לכם וודאי תשמחו לדעת שיש מסעדה שמציעה לכם מגוון רחב של תפריטים במיוחד לתקופת האביב הקרבה ובאה.

מסעדות סושי רבות אפשר למצוא באזור המרכז ובעיקר בתל אביב אבל עם השנים הפכה המעצמה היפנית בתחום הקולינרי לכלל ארצית וסניפים רבים נפתחו גם באזורים אחרים בארץ, צפון, דרום, ירושלים ועוד.

סושי לשומרי מסורת

האוכל היפני שהגיע לישראל עבר מספר שינויים בעיקר כאשר מדובר על סועדים ששומרים מסורת , ידוע כי למצוא מסעדות כשרות בעיקר בתחום האכול היפני זוהי משימה לא פשוטה במיוחד בימי הפסח, אבל ישנם מסעדות שלקחו את זה צעד אחד קדימה ונתנו חשיבות גם לתחום המסורתי ומכינים אוכל כשר , לפני שאתם מכינים את הצופסטיקס וודאו כי המסעדה היא כשרה לפסח ועומדת בתנאים , כך שתוכלו ליהנות מחוויה קולינרית טעימה וכשרה גם בפסח של 2017 הבא עלינו לטובה.

סושי טוב הוא כזה שאפשר לשלב איתו הרבה מאכלים, שיתאים לכל אחד גם אם הוא לא התנסה באכילת הסושי. שיש אלטרנטיבות שמשאירות טעם של עוד .

חשובה לכם הכשרות רגילה או למהדרין? תבדקו ותבררו לפני שאתם מזמינים כדי להיות בטוחים וסבורים כי אתם מגיעים למקום כשר כפי שרציתם. והעיקר שיהיה בתאבון.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד