אובדן כושר עבודה

מונחים בנושאי אובדן כושר עבודה

עובדים רגיל, רוצים להגן על עצמכם או על אורח חיים שלכם מבלי להיתקל בהפתעות הגרועות ביותר שקשה לדמיין אותן? אולי דווקא בגלל זה אתם צריכים ללמוד כמה דברים בסיסיים על אובדן כושר עבודה. להלן מונחים בנושאי אובדן כושר עבודה. מוזמנים לקרוא, ליישם את המאמר וכמובן לשתף עם מי שצריך.

הבנתם נכון, זה יכול לקרות לכל אחד, קמים לעבודה, לשגרה, יוצאים מהבית ואז, הגרוע מכל עלול להתרחש. מה קורה במצב הזה שאין מי שידאג עבורכם להכנסה? בכדי שלא תקלעו למצב כלכלי חמור, אתם חייבים אבל חייבים להפנים את נושאי אובדן כושר עבודה על כל המשתמע מכך.

אז מזה ביטוח אובדן כושר עבודה?

ביטוח אובדן כושר עבודה מעניק את השקט הנפשי באמצעות כיסויים המכסים פציעה, מחלה או אפילו נכות וחלילה מוות. אם מישהו מכם לא יוכל להמשיך לעבוד, ביטוח אובדן כושר עבודה יוכל לסדר עבורו את כל השאר. אז נכון שרק חלק מההכנסות יהיו מכוסות ומאידך, גובה הכיסויים יהוו כ75 אחוז משכרו של המבוטח שנפגעה יכולות ההשתכרות שלו. בתקופה הזו, חייב לציין כי חברת הביטוח לא תגבה את סכום הפרמיה ותשלם רק את הפיצוי החודשי כל חודש בחודשו. כאמור, המבוטח לא נפגע והביטוח שלו נשאר בתוקף למרות שלא ייגבו ממנו עלויות הפרמיה החודשית.

איפה ואיך אפשר להשיג ביטוח אובדן כושר עבודה?

חברות הביטוח השונות מעניקות לכם את האפשרות לסקר שווקים בו תשיגו ביטוח אובדן כושר עבודה מותאם. כאשר אתם פונים אל סוכן הביטוח הוא יידע להסביר ולהעניק פרטי פוליסה, תנאים וכמובן עלויות על מנת שתוכלו להבין כל דבר וכל סעיף המתייחס לכיסוים שלכם. יש כמה וכמה מסלולי אובדן כושר עבודה, את המסלול המתאים לכם ביותר, רצוי ואף עדיף לאתר אל מול סוכן הביטוח שלכם והוא על פי גלכם וגובה המשכורת יידע להתאים לכם את הנכון ביותר.

אילו הרחבות ניתן להוסיף לפוליסת אובדן כושר עבודה?

לרוב, 75 אחוז מגובה השכר הרגיל, הינו ביטוח סטנדרטי. מאידך, ניתן לרכוש הרחבה לאובדן כושר עבודה וזה למעשה מאפשר נכות לעובד גם אם איבד רק 25 אחוז מכושר עבודתו. חשוב לבדוק ולשייך את זה לנכות חלקית. כאמור, הכול בהתאם למה שמשלמים ולנגזרת מתוך השכר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד