מזרן חדש

איך תפרדו מהמזרן הישן שלכם

 

פרידות הן ללא ספק דבר קשה. אין באמת דרך קלה להיפרד ממישהו, או משהו, שהיווה חלק ניכר מחיינו במשך זמן כה רב. אבל תמיד מגיע הזמן בו עליכם להשתדרג ולהחליף את הישן בחדש. פשוט הורידו את המצעים, והסבירו למזרן האהוב מה בדיוק המצב.

אחרי זמן כה רב

אחרי כל כך הרבה זמן, הגיע הזמן שלכם להבין שדרכיכם חייבות להיפרד, הרי הייתם יחדיו כל כך הרבה זמן שאתם אפילו לא יכולים לזכור מתי נפגשתם לראשונה. המזרן בטח ליווה אתכם בתקופת הלימודים, בדירה הראשונה ובמשך כל האירועים החשובים בקרו בשנים האחרונות. הוא היה שם עבורכם כאשר הסתתרתם מתחת לשמיכה בחודשים הקרים ובאין ספור מקרים אחרים. אך הזמנים השתנו, ועליכם לזכור את הימים היפים של אותו מזרן לטובה.

אם אתם ישנים באורח קבע על ספה נפתחת, תוכלו לבדוק חידוש של הבד והריפוד, כך תוכלו לשדרג את חווית השינה שלכם.

כשאין מספיק תמיכה

אין צורך לסלף את האמת, מזרונים ישנים וחורקים לא באמת מציעים את התמיכה הנדרשת עבור הגוף שלכם. אתם עובדים שעות ארוכות, מתחזקים אורח חיים בריא וחברתי, אך הגב שלכם לא נהיה צעיר יותר. בסופו של יום, אתם זקוקים למזרון שתמיד ישמור לכם על הגב. המזרונים הקיימים בשוק יספקו את כל התמיכה שאתם יכולים רק לדמיין, ויסייעו לכם לישון בצורה טובה יותר.

צריך מרחב נוסף

אולי אתם מרגישים מחויבים למזרן הישן והטוב שלכם, אך מתי שאתם באמת צריכים עוד מקום כדי לאכלס את כל הצרכים השונים שלכם, עדיף יהיה לבחור במזרון גדול ורחב דיו כדי שתרגישו בנוח. כאן זהו לא המקום הנכון לחסוך, הגוף שלכם דורש מקום מתאים לנוח.

בין אם יש לכם ילדים שאוהבים לישון איתכם באותה המיטה, או בעלי חיים שרגילים להעביר איתכם את הלילות, אתם זקוקים לשטח גדול מספיק כדי לישון ברוגע.  

שלום ולהתראות

כשהמזרון הישן כבר מוכן לדרכו, תוכלו להמשיך בתהליך ולהחליף אותו בחדש. אין צורך להישכב על כל המזרונים באולמות התצוגה, לא תרצו לבזבז את הזמן שלכם על בדיקות של עשרות מזרנים כאלו. גשו לאחד המוכרים המנוסים וספרו לו על השינה שלכם והתקציב המיועד.

תוכלו לבקש מהמובילים של המזרן החדש להיפטר מהישן, או שתוכלו פשוט לזרוק אותו לאזור בו אוספים את הזבל. תהיו בטוחים שאתם תשכחו את המזרון הישן במהירות שיא, ותתרגלו לחדש שיאפשר לכם ליהנות משינת לילה טוב.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד