שואב אבק

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

שטיח מקיר לקיר מכסה את כל שטח הרצפה שלנו והוא כולל בתוכו יתרונות רבים בעיקר במקומות קרים. אין דבר נעים יותר לדריכה ברצפת ביתנו מאשר בשטיח כזה אך הניקוי שלו יכול להרתיע לא מעט אנשים. הניקוי נתפש עד כדי כך מסובך שאנשים רבים נמנעים מלקבע את עצמם בשטיחים כאלו ומסתפקים בשטיחים קטנים או שאינם כוללים שטיח בביתם כלל וכלל למרות כל היתרונות הידועים להם. רצפה קרה יכולה לגרום לצינון ולחולי בעיקר כשהולכים ללא נעלי בית ובטח שבלי גרביים אז כדי שאותם שטיחים לא יטרידו אתכם תדעו שיש דרכים לנקות אותם בלי בעיות.

כיצד לבצע את מלאכת הניקוי

  • חשוב לזכור שככל שהכתם נשאר זמן רב יותר על השטיח שלכם וככל שתדחו עוד ועוד את הניקוי אתם תגלו שלהסיר אותו יהיה תהליך מסובך יותר ואף בלתי אפשרי. כתמים עקשנים חייבים לרדת מיד בלי להתמהמה יותר מידי וכך תשמרו על השטיח לאורך זמן.
  • ניקוי שטיחים מקיר לקיר יכול לכלול חומרי ניקוי ייעודיים בלבד שלא יפגעו בשטיחים. שואב אבק יכול להיות פתרון נחמד אך הוא לא מטפל בעומק השטיח אלא רק על השכבה הראשונה של האבק שמצטברת עליו ולכן הוא ניקוי חלקי בלבד. ניקוי שטיחים מקיר לקיר הוא תהליך מורכב יותר ולכן אל תחשבו ששואב אבק אחת לשבוע מספיק.
  • לפני שמנקים את השטיחים פנו את כל הרהיטים שאפשר להוציא ואת כל הפריטים שיכולים להזיק לתהליך הניקוי או לפגוע בהם עצמם. ישנם רהיטים מעץ וממתכת שיכולים להותיר צבע או סימנים מכוערים על השטיח ולכן ההרחקה מתבקשת. במידה ואתם שואבים אבק מהשטיח ודאו ששום דבר לא יתקיל את שואב האבק למשל מטבעות, חוטים ארוכים ועוד.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר באמצעות מכונה ייעודית

מכונה לניקוי שטיחים יכולה להיות פתרון מעולה למצב. מכונה שתהיה מאופסנת אצלכם בבית תפתור לכם את הבעיות ואם יש בביתכם שטיחים רבים היא גם פתרון זול, פשוט ויעיל. אמנם המכונה יכולה להיתפש כהוצאה גדולה אך היא חוסכת זמן רב בניקוי, דאגות רבות והכי חשוב, תגרום לכם לנקות את השטיח בתדירות גבוהה יותר וכך תשמרו על החן והברק של הבית בכל רגע מבלי להתעצל.

המאמר בשיתוף עם חברת בר ניקוי

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד