מעמד ללקים

מעמד ללקים

בכל חנות שמוכרת מוצרי קוסמטיקה ויופי אשר מכבדת את עצמה, בוודאי אצל כל מי שבונה ציפורניים ועושה לק ואפילו אצל כל אישה שמחזיקה שורה ארוכה של צנצנות לק, אפשר למצוא מעמד לקים מהודר. זה חלק בלתי נפרד מהעניין.

כל מי שמחפשת מעמד לקים, יכולה למצוא שורה ארוכה של דוגמאות אשר ניתן להציב על השולחן, על המדף, על השידה ובכל מקום אחר שהיא תבחר. זה יכול להיות מעמד לק עם מדף אחד, כזה שנהוג להשתמש בו בבית או בקרב נשים שעובדות בבניית ציפורניים, וכן ניתן למצוא מעמד לקים אשר מכיל מספר מגשים, החל משניים ועד שמונה ועשרה מגשים. מעמד כזה מתאים בעיקר לחנויות שמוכרות לקים לקהל הרחב.

לפני שנסביר כיצד בוחרים מעמד ללקים, צריך לומר, שיש במבנה של המעמד אלמנטים מסוימים, לא רק פרקטיים אלא גם אלמנטים שקשורים לעיצוב, שחשוב מאוד להתייחס אליהם. הרי אם מדובר בחנות למכירת לקים או בסטודיו לבניית ציפורניים, אי אפשר לבחור במעמד לק פשוט, אלא זה צריך להיות מעמד לק מרשים, אופנתי, ייחודי. כזה שניתן להציב אותו במרכז החדר או במקום אחר. מעמד שניתן, גם לראות את כל הלקים שנמצאים עליו וגם הוא בעצמו מהווה פריט עיצובי מעניין ויפה.

כיצד בוחרים מעמד ללק

ראשית, הדבר תלוי במטרה של המעמד, לשם מה הוא משמש. אם מדובר במעמד פרטי לשימוש ביתי, אפשר לבחור מעמד שולחן, אך אם מדובר במעמד לחנות, הרי שהוא צריך להיות גדול ורחב כזה ניתן לגשת אליו בקלות, כזה שניתן להציב עליו צנצנות לק שונות.

שנית, ניידות. חשוב שהמעמד יהיה נייד ויהיה ניתן להעביר אותו ממקום למקום בקלות, מבלי שהלקים ייפלו ממנו. כך נוכל להציב אותו בכל מקום שנבחר, בכל עת.

שלוש, נראות. חשוב שיהיה ניתן להסתכל על כל הלקים בצורה ברורה. לכן הוא צריך להיות פתוח ומרווח, בגובה מתאים. כך לא יהיה צורך להשקיע הרבה בשביל שיהיה ניתן להסתכל על הלקים השונים.

ארבע, כמות. המעמד צריך להכיל את כמות הלקים המקסימאלית שיש צורך בהם. כך יהיה ניתן להתקין את כולם הכל בצורה גלויה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד