רכישת מוצרי פרסום

מהו שחזור מידע?

אם נמחק לכם קובץ או מידע כזה או אחר מהמחשב האישי, מהסמרטפון או מהטאבלט ואתם שואלים את עצמכם האם ניתן לשחזר את המידע שאבד לכם התשובה היא כן. בפוסט הבא נענה על שאלות כמו מהו שחזור מידע, אילו סוגים של תקלות יש, כמה זמן לוקח לבצע תהליך שחזור, אילו סוגי שחזורים קיימים כדי שתוכלו להבין מה בדיוק עליכם לעשות במקרה שבו אתם זקוקים לשחזור מידע.

אז ראשית כל שחזור מידע הוא תהליך ממוחשב שבו מבצעים איתור והחזרה של המידע שאבד מהמכשיר תוך ביצוע שחזור הקבצים.

אילו סוגים שחזורים קיימים?

את סוג השחזור נהוג לאפיין לפי המכשיר ממנו נעלם או נמחק המידע. ניתן לבצע שחזור מידע מדיסק קשיח, שחזור מידע מכונן חיצוני, מדיסק און קי, כרטיסי זיכרון, שחזור מידע של דיסק קשיח שעבר פירמוט שחזור raid שמתרחש אחרי כשל לוגי כזה או אחר, שחזור שרתים, שחזור CD, שחזור ממחשב נייח או נייד ועוד.

יחד עם זאת, בין השחזורים הנפוצים עם אחוזי הצלחה גבוהים זאת כתוצאה מכניסת הסמרטפונים והטבלטים לחיינו הוא שחזור מסמרטפונים ומכשירי מובייל. למעשה ניתן לבצע שחזור כמעט מכל סוג של מכשיר בין אם זה אייפון, אנדרואיד, אייפד וכדומה. מה אפשר לשחזר? ניתן לשחזר תמונות, הודעות מאפליקציית הווטאצאפ, סרטונים, הודעות רגילות, אפליקציות, אנשי קשר שנעלמו ועוד. אפשר גם לבצע שחזור של תמונות ממצלמות דיגיטליות.

מדוע אנו נמצאים במצב שבו עלינו לבצע שחזור מידע?

אז ברוב המקרים מדובר בתקלה לוגית או בתקלה במערכת הקבצים אשר גרמה לקבצים להימחק או להיעלם מהמכשיר. יחד עם זאת, לפעמים אנו לא שמים לב ואנו מוחקים קבצים בעצמנו. יש גם תקלות שמוגדרות כתקלות פיזיות כלומר תקלות של בלאי, תקלות חשמליות אשר גרמו לפגיעה בחלק של הנתונים.

אם קרה לכם מצב שבו מידע לו אתם זקוקים נמחק או נעלם מאחד המכשירים האלקטרוניים שלכם, הדבר הכי חכם לעשות הוא פשוט להגיע למעבדה מקצועית שתסייע לכם לבצע תהליך של שחזור מידע. התהליך נמשך בין כמה שעות לכמה ימים, תלוי בסוג התקלה ובמכשיר עצמו כאשר אחוזי ההצלחה לשחזור המידע הנם גבוהים. מומלץ שלא לנסות לבצע שחזור עצמאי שעלול לגרום לבעיות נוספות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד