איך מתמודדים עם החום?

מתמודדים עם החום

ימי החום יכולים להביא עמם מגוון אלמנטים שיכולים להציק לנו: הרפס שפתיים, כאבי ראש, התייבשות, זוחלים, מזיקים, ועוד. אז כיצד מתמודדים עם תופעות החום? כמה טיפים בהמשך.

שמירה על בריאות

כפי שהזכרנו, בקיץ ישנן כמה תופעות שעלולות להיות מעיקות ועל מנת להתמודד עמן חשוב שנשמור על בריאות תקינה. כדי לשמור על בריאות בקיץ חשוב להקפיד לשתות הרבה וזאת על מנת שלא נתייבש. יש לשתות 8 כוסות מים ביום, וחשוב לא להרבות בשתיית קפאין. מוטב לאכול מאכלים צוננים וזאת כדי לשמור על הגוף צונן ולהימנע ממחלות כמו הרפס שפתיים.

שהייה במקומות מוצלים

חשוב לשמור על שהייה במקומות מוצלים. נסו לשהות במקומות בהם יש צל ולהימנע מחשיפה לשמש. אם אתם מטיילים בשעות החום הקפידו לחבוש כובע רחב שוליים ומרחו על גופכם קרם הגנה עם מקדם הגנה גבוהה המתאים לעורכם. אם אתם יוצאים לטבע, נעלו נעלי הליכה גבוהות שיגנו עליכם מהקשות נחשים. אם אתם מתלווים בבעלי חיים כמו כלבים, אל תוציאו אותם בשעות החום משום שלכלבים קשה לפסוע על אספלט חם או על אבנים חמות.

צננו את ביתכם

דאגו שביתכם יהיה מקום נעים וצונן. הרכיבו על החלונות רשתות על מנת שתוכלו לפתוח חלונות לאוורר. עוד חשוב להצטייד במזגנים ומאווררים על מנת שתוכלו ליהנות מאוורר ומיזוג נעים בבית. בשעות הערב כדאי לשבת בחוץ וליהנות מהאוויר החופשי שמביאות עמן רוחות הקיץ הנעימות. אם יש לכם בגינה שיחים גבוהים: עקרו אותם או גזמו אותם כדי להימנע מנחשים ועקרבים באזור.

מניעת כאבי ראש

בימי הקיץ רבים האנשים שסובלים מכבאי ראש וסחרחורות. לכן חשוב להיעזר במקרים אלה ברפואה הסינית שיכולה באמצעות דיקור להעביר כאבי ראש. עוד חשוב להרבות בפעילות גופנית כמו: יוגה, פילטיס ומדיטציה שיכולה להקל על כאבי הראש.

לסיכום, ימי הקיץ הם ימים כיפים שבהם ניתן ליהנות ולצאת לפעילויות רבות. עם זאת חשוב להקפיד על כל כללי הזהירות וזאת כדי לא לחלות, להיעקץ, להתעלף או להתייבש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *