ילדים לומדים

בחירת חוג לילדים שיעזור להם להתקדם בחיים

חוג טניס, גודו, חוג קרמיקה, ועוד כולם חוגים נחמדים וכיפיים שאתם בוודאי מתלבטים לגביהם עבור הילדים שלכם. ואכן, ישנם מגוון חוגים שמתאימים לילדים שלכם, בין אם לחופש הגדול ובין אם כחוגים לאחר שעות הלימודים, וההיצע הגדול. אבל האם אי פעם שקלתם לשלוח את ילדכם לחוג שיעזור להם להתקדם בחיים? חוג שייתן להם ידע אמתי לעתיד?

ישנם שני חוגים לילדים שהם ממש כלי מעולה שיוכל לסייע להם למצוא מקצוע לחיים. אז מהם שני החוגים האלה? הכל בהמשך.

חוג תכנות

מקצוע התכנות הוא אחד מהמקצועות המבוקשים ביותר שקיימים כיום. את המקצוע ניתן לראות בעולם ההייטק, עולם החברות, והסטארטאפ והוא עוזר לחיות באיכות חיים גבוהה במיוחד. כיום ישנם חוגי תכנות לילדים כבר בגילאי היסודי והחטיבה והוא מתאים לילדים המתעניינים בחוגי המחשבים.

אז מה לומדים בחוג?

בחוג התכנות הילדים לומדים להמציא ולפתח תוכנות מחשב. הילדים לומדים ליישם באופן מעשי את המקצוע, להתקין אפליקציות, להפעיל את הדמיון והוא מעניק להם כלים להשתלבות בעתיד בעבודה.

עם איזה כלים יוצאים הילדים מחוג תכנות?

בסוף החוג יוצאים הילדים עם כלים כמו יסודות התכנות, הם מכירים את סביבת הפיתוח הראשונה, הם לומדים לפתח אפליקציה לסמארטפון, הם מפתחים משחק מחשב, מתנסחים בפיתוח לומדה ואף מכינים פרויקט סיום!

חוג עיצוב וסדנא לעיבוד תמונה

קורס זה הינו קורס פרקטי במיוחד. בקורס לומדים הילדים שפה של טכנית של ממש. בקורס הילדים לומדים את המחשב ולומדים לעבוד בו עם כלי עיצוב מתקדמים. בקורס לומדים הילדים לעצב תמונה, הם לומדים לעצב תמונה דיגיטלית באמצעות פקודות ויישומים, הם לומדים פיתוח אפליקציות ומעצבים ממשקים.

עם איזה כלים יוצאים הילדים בסוף החוג?

בסוף החוג הילדים מכירים תוכנות מתקדמות, הם לומדים ליצור ולעבד תמונות, הם יודעים ליצור כרזות ועלונים ולעבוד עם מסכי אפליקציות. הילדים יודעים לערוך קבצים לעבוד עם כלי ריטוש תמונה, הם יודעים לתקן תמונות, להבהיר אותן והם כבר ממש מעצבים גרפיים לכל דבר. גם קורס זה עוזר להם לרכוש מקצוע של ממש ומכין אותם לשוק העבודה.

בחרו את החוג הטוב והכדאי ביותר לילדכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד