מפיצי ריח

מפיצי ריח

 

ניחוחות, עשויים להביא תועלת שיכולה להיות רבה הרבה יותר מהריח עצמו. ניתן לחוש טוב יותר ואפילו תהיה השפעה על מצב הרוח שלנו, ע”י מפיצי ריח שניתן לשים בכל מיני חללים, אם בעבודה או בבית. גם חנויות שמשווקות מוצרים שונים, כאשר יש בהן סדר, ניקיון, עיצוב וריח טוב,  נעים יהיה ללקוחות לרכוש ממנה כל מיני מוצרים. גם כעובדים במשרדים השונים, נחוש נוח ונהיה מרוכזים יותר באווירה נעימה  כאשר בחללים  השונים יש ריחות נעימים שמשפיעים לנו על מצב הרוח לטובה. התרגשות, חושניות, רוגע- כל אלה הן רגשות של ריחות נעימים שניתן לחוש בכל מיני סיטואציות.

 

מידת היגיינה גבוה יותר ותחושה נעימה עם מפיצי ריח

 

ניתן לראות אותם בבקבוקי ספריי ממתכת, מפלסטיק, שקופים או אטומים, כקסמים גדולים בתוך צנצנת ארוכה, או כמתקן אוטומטי להפצת ריח נעים  באמצעות מכל שיש להחליף כשהוא נגמר. הכוונה היא אל מפיצי ריח, שעושים המון להרגשה הנעימה, ההיגיינה והאווירה, אם בבית, במשרד או בעסק. ריחות לוקחים אותנו לכל מיני מחוזות, אם מהילדות, אם מחוזות רומנטיים ונוסטלגיים ועוד. ניחוחות אלה, בדרך זו, מקנים לנו תחושה נעימה וטובה.  ישנן חברות, אשר מספקות חומרי ניקוי ומטהרי אוויר אוטומטיים בניחוחות האהובים עליכם ועל העובדים, כך שלאחר הניקיון, התחושה תהיה נעימה יותר.

 

התאמה של מפיצי ריח לחללים השונים

 

ניתן למצוא מפיצי ריח, אם בשירותים, בחללים של חדרי המשרד, חדרי הישיבות , חדר מנהלים, במסדרונות בבתים הפרטיים בסלון וחדרי השינה, כך שניתן להתאים לכל חלל את מתקן וסוג הריח הרצוי לכם. ברכבים אנו אוהבים גם, להריח ריחות נעימים, כשאר התחושה היא של ניקיון. כדאי לשמור על המתקן של הריח או הקופסא המיוחדת לריחנים שונים לרכב, כי בשמש הם עשויים להתקלקל. ממד נוסף לחיים, עשוי להיות  באמצעות ריחות נעימים שנשארים כל היום בחלל שבו אתם עובדים. הריכוז של העובדים יהיה גבוה יותר. ככל שהאזורים השונים יהיו מנוטרלים מריחות רעים, יהיה לנו נעים לשהות בכל מיני חללים, הכוללים את חדרי השירותים בעבודה או בבית.

 

בלובי של חדרי המתנה בחברות השונות, קליניקות שחייבות להיות נקיות ואסטטיות, אנו מריחים ריחות נעימים, כבר התחושה שלנו נעימה יותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד