28566747_s

אימון אישי לנשים – איך זה עובד?

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר על תחום של אימון אישי לנשים. בדומה לאימונים אישיים שמיועדים באופן ספציפי לאנשי עסקים או אימון אישי בתחומים אחרים, כך אנחנו יכולים למצוא נישה של אימון אישי לנשים.

הרעיון שעומד מאחורי זה מתחלק לכמה חלקים. ראשית, האימון מיועד לנשים שמרגישות שהן לא מצליחות לתפוס את מקומן, בין אם זה בבית, במשפחה או במקום העבודה. מדובר על נשים שמרגישות מאוימות על ידי הסביבה או כאלה שאינן מצליחות לדרוש את מה שהן חשות שמגיע להן.

שנית, אימון אישי לנשים שמרגישות שהן אינן מצליחות לשלב בצורה אפקטיבית בין הבית לעבודה, בין המשפחה לקריירה. בעוד שגברים עושים זאת בצורה טבעית לכאורה, נשים רבות מרגישות שדבר אחד בא על חשבון השני, לעיתים המשפחה באה על חשבון הקריירה וההתקדמות האישית ולעיתים הקריירה באה על חשבון המשפחה והציפייה של הסביבה.

שלוש, יש נשים שפונות לאימון אישי מסיבות אישיות, בין אם זה חוסר יכולת ליהנות מדברים, תחושת לחץ, חוסר יכולת לתקשר עם הסביבה ועוד. זה יכול לבוא לידי ביטוי בתחושות של בדידות, פחד, כעס ועוד.

תהליך אימון אישי

אימון אישי לנשים עובד על שיחות ופרקטיקה, מצד אחד, המאמן או המאמנת מנהלים שיחות עם המתאמנת, מנסים להבין בכל פעם מה היא מרגישה, מה הבעיה איתה היא מתמודדת, כיצד היא רואה את הדברים, מצד שני, הם מנסים לתת לה כלים כיצד להתמודד עם המצב באופן פרקטי. אותם כלים כוללים גם אימונים מעשיים שעליה לבצע. בין אם זה להוציא את הדברים החוצה, להסביר לסביבה מה היא מרגישה, לעמוד על שלה, לנהל לוח זמנים נכון ועוד.

בכל פעם כשהיא נמצאת במצב של קושי מסוים, אז היא יכולה לפנות אליהם ולהסביר מה היא מרגישה וביחד הם מפרקים את הסיטואציה כך שהיא תוכל להתמודד איתה בצורה נכונה.

חשוב לציין, אימון אישי לנשים לא נמשך לנצח, לא מדובר בטיפול ארוך שנים כמו טיפול פסיכולוגי, בשלב מסוים האישה אמורה להרגיש מספיק חזקה כך שהיא לא תזדקק לאימון יותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד