פסלים חיים

לאיזה סוגי אירועים כדאי להזמין פסלים חיים

אם ראיתם בעבר פסלים אומנותיים מרשימים, בוודאי התפעלתם מהדקורטיביות והוויזואליות של הפסלים ומהאומנות המרשימה אותה הם מציגים. אם אתם אוהבים להתבונן בפסלים, וודאי תופתעו לגלות שכיום ישנם פסלים אנושיים המוצגים מדי פעם בפעם באירועים שונים ע”י צוות
איתמר שחקנים sahkanim. לכאורה המושג פסלים אנושיים מהווה דיסוננס, שכן, כיצד יכול פסל שמהווה דבר דומם להיות אנושי? ובכן, התשובה לכך מאוד פשוטה: פסלים אנושיים הם אנשים מוכשרים מאוד, אשר כל תפקידם באירועים שונים הוא להציג דמות פסל כלשהי, בתנועה כלשהי ובלבוש כלשהו.

מיהם הפסלים האנושיים

כאמור, הפסלים האנושיים הם שחקנים, אשר מציגים כאשר הם נדרשים דמויות פסל. הייחודיות של אותם האנשים היא היכולת שלהם לעמוד בתנועה כלשהי או לשבת בצורה כלשהי, מבלי לזוז כלל. גם כאשר מתקרבים אליהם ובוחנים אותם, השחקנים לא יזוזו ויציגו את דמות הפסל אשר הם הונחו להציג. כיום ניתן למצוא פסלים אנושיים במגוון אירועים שונים וגם בלינק הזה. אם ראיתם דמות פסל כלשהי, אשר איננה עשויה מאבן, אלא היא אנושית, הרי שמדובר בפסלים אנושיים. שחקנים המציגים פסלים אנושיים לבושים בלבוש כלשהו, מאופרים ומציגים את הפסל ברמה הגבוהה ביותר. לרוב הם מוצבים באזורים שונים במקום שבו נערך אירוע כלשהו והם מאפשרים לכל אדם המעוניין לצפות בהם, לעמוד מולם, לבחון ולצפות בהם.

לאיזה אירועים כדאי להביא פסלים אנושיים

האירועים שכדאי להביא אליהם פסלים אנושיים הם רבים ומגוונים. כל אדם המעוניין לייחד אירוע כלשהו אותו הוא עורך, יכול לבחור בפסלים  אנושיים שיוצבו במקום. כך לדוגמא: אם האדם עורך אירוע עירוני כלשהו ברחוב או במתחם חיצוני כלשהו, אין ספק שהצבת פסלים אנושיים במקום זהו דבר שיסייע לאירוע להיות מיוחד מאין כמותו. גם עבור אירועים אומנותיים שונים, ניתן לבחור בפסלים אנושיים שיעניקו לאירוע גוון אומנותי שונה. בנוסף לכך, ניתן לבחור בפסלים אנושיים גם עבור אירועים פרטיים שונים, המתיימרים להיות אירועים מיוחדים, כך למשל: אדם אשר עורך אירוע בר מצווה גדול, חתונה או כל סוג של אירוע אחר ורוצה לייחד את האירוע שלו, יכול להביא פסלים אנושיים שיוצבו במקום ויאפשרו לאורחים להתבונן בהם ולהתרשם מהם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד