ציוד גינון

כך תבחרו ציוד גינון לגינה הפרטית שלכם

השכנים שלכם מציגים גינה מדהימה, הגינה שלכם מלאה בכל מיני אביזרים לא קשורים, ישנים ואתם לא יכולים לממש את החלום של קפה על המרפסת? אם זה נשמע לכם מוכר ואתם רוצים לנצל את המרפסת ולייעד אותה לתפקיד הנכון, רצוי שתדעו איך לבחור ציוד גינון שיקל עליכם ויקרב אתכם למטרה כמה שיותר מהר- גינה חלומית.

אז איך בוחרים מחשב השקיה?

הדבר הראשון שיהיה עליכם לקחת בחשבון הוא יכולות המכשיר. כמה אזורי השקיה תוכלו לקבל? האם המכשיר חסכוני בצריכת מים? זהו שיקול חשוב ביותר ובפרט בימות הקיץ החמים בהם ההשקיה הינה חלק חיוני ביותר. אלמנט נוסף בבחירת מחשב השקיה מדר על משך ההשקיה התאמה למזג אוויר וכמובן שליטה מלאה על המכשיר בהתאם למקום ולזמן גם דרך הטלפון האישי או המחשב האישי. חשוב מאוד לוודא כי המערכת אכן יכולה להתחבר לרשת האינטרנט וכי יש ערוץ בקרה גם על תאורת הגינה כולל אפשרות של התאמה לזמני הזריחה או השקיעה. השלב האחרון הוא לוודא כי יש אחריות תקפה לשנתיים לפחות וכי ניתן לחבר חיישני לחות , גשם וכמובן התייחסות לטמפרטורה. דוחות ההשקיה חשובות לא פחות ותפקידן לחסוך אף הן בכמויות מים.

איך בוחרים מכסחת דשא?

בוחרים מכסחת דשא? יש לכם גינה גדולה? קחו בחשבון שעדיף לכם מכסחת נטענת מהירה שיהיה ניתן לטעון בו זמנית את הסוללה שלה וכך גם לתחזק את הגינה בקלות ומהירות. מיותר לציין כי על פי הנפח של המכונה, כך גם אמור להיות סל האיסוף – רצוי כ50 ליטר לכל היותר. עניין הסוללה הנטענת חשוב כי הוא זה המשפיע על זמן העבודה ברצף. הרצף מתייחס לחצי שעה לפחות. כמו כן, רצוי לחפש מכונה עם משקל קל שניתן לנייד אותה בקלות ממקום למקום. הרעיון בבחירת מכסחת דשא הינו רעיון של לעשות את זה מהר ובכל הדרכים בלחיצת כפתור אחת. גם כאן, יהיה עליכם להשיג מכונה עם אפשרויות אחריות של לפחות 24 חודשים.

אז יש לכם מכסחת דשא, מחשב ההשקיה חוסך לכם בדיוק את זמני העבודה ואת כמויות המים כך שאתם גם יכולים לחסוך לא מעט. בסיכום דבר, חשוב מאוד לבחור מוצרים שלא רק ינקו את הגינה או ישדרגו אותה אלא גם ישמרו עליה לטווח הארוך. לצד העשייה, גם האפשרות לשמור על תחזוקה מלאה בזמן קצר ובפחות עלויות.

אז מי צריך גנן, כשיש לכם את ציוד הגינון הטוב ביותר?

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד