ברקוד

שאלות ותשובות בנושא ברקוד

אז מזו השיטה הזו שמייעלת לא מעט ארגונים? שיטת ברקוד הינה שיטה שבאפשרותה ניתן לקדד בקלות ואף לאסוף את כל הנתונים החשוב ביותר. מבלי להתאמץ, רק באמצעות קידוד פשוט, זה תפקידו של ברקוד וכך הוא למעשה אוסף כמה שיותר נתונים באמצעות תוכנה ואפליקציה מתאימה. שיטת ברקוד לרבות שיטת הקידוד הינן שיטות מתפתחות ותופסות תאוצה בשנים האחרונות. נכון להיום, משתמשות כל הרשתות הגדולות ביותר בשירותן למטרת איסוף מידע ונתונים על מוצרים בחנויות, בשווקים, ואפילו במחסן מלא בתוצרת. הרעיון הוא העברת נתונים בצורה מדויקת בכל שלב ושלב לרבות דרך קופות מכירה.

כפי שהבנתם, כיום טכנולוגית ברקוד מתעלה על כל השאר ותופסת מקום גדול ביותר בלא מעט ארגונים, כדי להבין איך זה עובד, אגרנו כמה תשובות לשאלות שיקלו עליכם את השימוש וישכנעו אתכם, מהיום, מקלים על התנהלות הארגון ומוצריו באמצעות שימוש פשוט בברקוד.

מה היתרון של הברקוד והסורק?

יש כאן יתרון לא קטן, הרעיון הוא להשיג ניהול מלאי ואיסוף נתונים בצורה פשוטה וקלה. טכנולוגיה מתקדמת זו יכולה לחסוך לא מעט בזכות נטישת השיטות הישנות והמעיקות. המטרה בשימוש ברקוד או בסריקה הינה ניהול מלאי מהיר, חסכון במשאבי אנוש, כסף ואפילו כוח אדם. מאסף קל ומאגר נתונים בגין כל מוצר ומוצר ללא בעיה. מעקב אחר סחורות תוך ידיעה ושליטה מלאה בגין מה שחסר ומה שבנמצא. כאמור, באמצעות ברקוד ניתן לדעת מה צריך להשלים ומה הלקוחות שלכם צריכים ואין בנמצא. ברקוד שעובד מהר, יעיל, איכותי, מיועד לכל סביבת עבודה, מזהה תנועה במצב בו הערסל מלא ויש להעביר את המידע כמה שיותר מהר למחשב.

מהם סוגי הברקוד הקיימים בשוק הפתוח?

יש כמה צורות וסוגים של ברקוד, לרבות שיטות חישוב של קוד. השם שנתון להם הינו סימבולגיה. יש לא מעט סימבולוגיות קבועות ליישומים הקבועים. למה הכוונה? לצורך העניין יש שיטות חישוב קבועות לרשתות שיווק, תעשיות רפואיות, תעשיות מזון, אלקטרוניקה, שילוח ימי וכד’. לצורך העניין, יישומים אלה עובדים על פי מספרים בלבד או קודים שבנויים מצירוף מספרים ואותיות. כמו כן, יש גם צירופים של קוד במספרים זוגיים או אי זוגיים.

לצד הדברים הללו יש גם קוראי ברקודים, כמו קוראים המחוברים באמצעות כבל למחשב, באמצעות ברקוד נייד לבסיס המחשב ואפילו באמצעות מסופונים- השיטה המסורתית והישנה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד