עיצוב מוצר מקורי

יתרונות של עיצוב מוצר מקורי ויצירתי מול המתחרים

כאשר אנחנו מעצבים מוצר אנחנו לא מעצבים אותו בחלל ריק. עלינו לצאת מתוך הנחה שכל מוצר שאנחנו מעצבים הוא מוצר שיש כמוהו הרבה מאוד מוצרים דומים שמתחרים על אותו פלח שוק כמו המוצר שלנו. עיצוב מוצר מקורי ויצירתי הוא בעל יתרונות רבים מול המתחרים. כאשר אנחנו מעצבים את המוצר עלינו לעצב אותו כך שללקוחות יהיה קל לזהות אותו. ככל שללקוחות שלנו יהיה קל יותר לזהות את המוצרים אותם אנחנו משווקים להם כך המוצר יהיה הרבה יותר מושך עבורם והם יקנו אותו יותר.

למה כדאי לשים לב שמעצבים מוצר?

כאשר מעצבים מוצר חשוב מאוד לשים לב לכך שהאסתטיקה של המוצר לא על חשבון הפרקטיות שלו. זה חשוב שהמוצר יהיה יפה, אבל כאשר המוצר יפה ובלתי שמיש אז הוא מאבד מהערך שלו. עלינו לאזן באופן עדין בין העיצוב האסתטי של המוצר ובין נוחות השימוש שלו. ככל שהמוצר יהיה יפה יותר ואיכותי יותר כך אנשים ירצו לקנות אותו יותר. ניתן כיום לשלב בין עיצוב פרקטי ובין עיצוב אסתטי. ככל שיהיה נוח יותר להשתמש במוצר כך הוא יהיה מוצר יוקרתי יותר. התדמית של המוצר שלנו תבוא לידי ביטוי למשל בנוחות השימוש שלו ובשביעות הרצון של הלקוחות ממנו.

למה חשוב לעצב מוצר באופן יצירתי?

עיצוב מוצר מהווה תורה שלמה ועשירה שיש בה הרבה מאוד מאפיינים, כללים ונושאים שיש לתת עליהם את הדעת. כאשר אנחנו מעצבים מוצר חשוב לעצב אותו באופן יצירתי. עיצוב יצירתי של המוצר יכול לבוא לידי ביטוי בבחירת הצבעים של המוצר או בבחירת העטיפה שלו. אנשים קונים היום ונהנים משימוש במוצרים גם לפי הנראות והאסתטיקה שלהם. ככל שהמוצר שלנו יהיה מושך יותר מבחינה אסתטית כך יהיה לנו קל יותר לשווק אותו בפני קהלים גדולים מהציבור. חשוב להקפיד לעצב את המוצר כך שגם איכות השימוש בו תהיה בטוחה ולא תהווה סכנה עבור הלקוחות שצורכים אותו. בטיחות המוצר והאסתטיקה שלו ביחד יכולים להפוך אותו למוצר הרבה יותר איכותי.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד